עבור רבים מאיתנו, ביתנו הוא מבצרנו. אך במהלך החיים ובמיוחד בגיל מבוגר, נסיבות ואירועים מסוימים עלולים לערער את שגרת היום ולאתגר את יכולתנו לחיות בביתנו באופן עצמאי ומאלצות אותנו להתאשפז בבתי חולים או במוסדות שיקום רפואיים. ברגעים אלו, חברת הומדיקל אשפוז ושיקום ביתי עומדת לרשותכם ולרשות יקיריכם, עם מגוון שירותים ופתרונות מקצועיים ויעילים.
המגמה העולמית – טיפול ואשפוז ביתי הומדיקל מספקת שירותים רפואיים ופרא-רפואיים ע"י צוותים מקצועיים ומיומנים בבית המטופלים. שירותים אלו מספקים מענה למגמה גוברת והולכת במדינות רבות בעולם המערבי של חולים ובני משפחותיהם, המעדיפים להעניק לחולה טיפול רפואי ושיקומי במסגרת ביתית, כשהוא מוקף בבני משפחה, חברים ושכנים. מערך זה מאפשר למטופל ליהנות ממגוון יתרונות:
אביבית דניאלי קורנרייך מנכ"ל מייסד ובעלים
חברת הומדיקל הוקמה ע"י אביבית דניאלי קורנרייך – אחות מוסמכת, בעלת תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית אשר צברה ניסיון קליני רב והיכרות עמוקה עם צורכי הקשישים. צוות החברה כולל רופאים, אחיות ובעלי מקצוע פרא-רפואיים במגוון תחומים, המספקים מענה ללקוחות הומדיקל בכל רחבי הארץ בראשות מנהלות טיפול אישיות – אחיות מוסמכות, המרכזות את המידע אודות המטופל, אחראיות לתיאום בין המטפלים השונים ולקשר השוטף של הומדיקל עם המטופל ובני משפחתו.
לספק שירות מקצועי ומהימן, התומך בצרכים ובעצמאות של כל אדם ובמציאת פתרונות לטיפול במסגרת הבית.
לספק שירות טיפולי רפואי ופרא רפואי איכותי במסגרת הבית, על מנת לסייע למטופלים שלנו אורח חיים מכובד, עצמאי, בנוחות ובבטיחות במסגרת ביתם, באמצעות הערכה מעמיקה של הצרכים שלהם, המבוצעת ע"י צוות מקצועי ומיומן לשביעות רצונם של המטופלים ובני משפחתם – אמת המידה להצלחתנו.
כבוד, חמלה, עבודת צוות, מסירות, מחויבות, אכפתיות, אמפתיה, יושר והגינות, חדשנות, מקצועיות, זמינות ושירות.
עקרונות מדיניות אבטחת מידע בהומדיקל
1. פעילות חברת הומדיקל תהיה במסגרת חובתה החוקית לוודא כי מידע על מטופליה מוגן מכוח חוק הגנת הפרטיות ותקנותיו.
2. הנהלת החברה רואה בלקוח כשותף מלא להצלחתה ולקיומה, ועושה את המרב באבטחת המידע אשר נמסר לה לצורך מתן השירות.
3. הנהלת החברה מקצה את מרב המשאבים הנדרשים למתן שירות ומוצר איכותי ואמין אשר עומד בדרישות תקנים, חוקים והלקוח.
4. הנהלת החברה מכירה בחשיבות אבטחת המידע והידע אשר מצוי ברשותה כערך עליון, ומתחייבת לעמוד בעקרונות אלו:
א. חיסיון – ההנהלה מספקת ומיישמת את ההגנות והבקרות הנדרשות למניעת חשיפת המידע והידע שלה ושל לקוחותיה אשר נמצא ברשותה לגורמים לא מורשים מתוך החברה ומחוצה לה או אף שימוש לרעה על ידי אותם גורמים.
ב. מהימנות – ההנהלה מעסיקה עובדים מהימנים ואמינים בהתאם לאמות מידה אשר נקבעו, במטרה לעמוד בדרישות חוקים ותקנות ייעודיות ובהסכמים עם הלקוח.
ג. שלמות – ההנהלה נוקטת בכל הבקרות והאמצעים הנדרשים לשם שמירה על שלמות ואמינות המידע אשר אגור במאגרי המידע, והמסופק ללקוחותיה בהתאם לחוק ולהסכמים.
ד. זמינות – המידע אשר אגור במאגרי המידע של החברה זמין בכל עת לעובדי החברה ומשתמשי המערכת בהתאם לרמת ההרשאה ותפקידם בלבד.
ה. תאימות – ההנהלה מקיימת הליך של ניטור ובקרה לשם סקירת פעולותיה ומערכותיה, לבחינת מידת עמידתה בדרישות החוק, מדיניות אבטחת המידע אשר אימצה והנהלים הנגזרים ממנה, וכן למחויבות ללקוח.