למה שירות רופא מומחה עד הבית נהיה כל כך פופולארי

שירות רופא מומחה עד הבית נהיה פופולארי

הומדיקל מעניקה ללקוחותיה שרותי רפואה רופאים מומחים עד הבית, כי לנוחות ולשירות אין תחליף. בעידן בו המרחב הביתי הוא המקום הנוח והבטוח ביותר, מאפשרת הומדיקל למטופלים לקבל את השירות הרפואי במקום הנוח להם. היתרונות של שירות רופא מומחה עד הבית הם רבים ומגוונים ולא בכדי הפך השירות לפופולארי ומבוקש על ידי רבים מכל רחבי הארץ. במאמר זה בחרנו להציג מספר יתרונות בולטים שיאפשרו לכם לשפר את איכות חייכם ואיכות החיים של היקירים לכם, לעיתים באופן דרמטי.

הרופא המומחה מגיע עד אליכם

שירות רופא מומחה עד הבית משפר באופן דרמטי את נוחות ואיכות החיים של המטופלים. ניתן לומר כי באופן חד משמעי, השרות מפחית משמעותית את הצורך של המטופל להגיע פיזית אל המרפאה ובמקביל הוא מאפשר גישה נוחה ומהירה לטיפולים הרפואיים לו זקוק המטופל בהתאמה למצבו.

כולנו מכירים את המרפאה המסורתית אליה מגיעים המטופלים כשהם חשים לא בטוב וזקוקים לרופא מומחה , אך האם אתם מכירים את הרופא המומחה שמגיע עד אליכם הביתה ומביא אתו שלל יתרונות משמעותיים? רופא אורטופד, א.א.ג, עיניים, גריאטר, נוירולוג, פסיכיאטר, רופא עור,רופא משפחה, רופא ילדים!

ריכזנו עבורכם את הטיפים המובילים שיאפשרו לכם להכיר בשרות המוביל ביותר בעידן הנוכחי:

נוחות ויעילות – לעיתים אנו מתמודדים עם בעיה בריאותית אשר דורשת קביעת תור מהיר לרופא מומחה ללא המתנה של שבועות וחודשים, רופא מומחה עד הבית מאפשר לכל אדם הזקוק לבדיקת רופא מומחה לקבוע בדיקה רפואיות בביתו, תוך פרק זמן קצר של שעות עד ימים בודדים, בזמן שנוח לו ומבלי לצאת מהבית.. גם מטופלים אשר מתקשים להגיע למרפאה עקב מגבלת תנועה ו/או מצב סיעודי רופא מומחה עד הבית הינו הפתרון המושלם. מעבר לנוחות המדוברת, הטיפול הרפואי אותו מקבל המטופל במסגרת הבית זהה לטיפול אותו היה מקבל במסגרת המרפאה המסורתית.

חיסכון במשאבים ובזמן – כשמטופל מבקש להגיע אל הרופא רופא מומחה ברפואה המסורתית, הוא נדרש להמתין שבועות וחודשים רבים לתור, צריך להגיע פיזית אל המרפאה ולא פעם להמתין לתור בחדר ההמתנה, תוך שהוא עלול להתעכב הרבה מעבר לשעה שנקבעה מבעוד מועד. רופא מומחה עד הבית מאפשר למטופל לקבוע תור בשעה הנוחה לו, כך שגם אם הרופא מאחר מסיבות כאלו ואחרות (שלא בהכרח תלויות בו), ממתין לו המטופל באזור הנוחות שלו ולכאורה לא שגרת החיים / הנוחות לא נפגמת.

התערבות מהירה לצד פיקוח מתמשך – אם בחרתם בשירות רופא מומחה עד הבית, הרי שאתם יכולים ליהנות מפיקוח מתמשך על בריאותכם ובמידה ונדרשת התערבות רפואית היא תתרחש באופן מידי וללא דיחוי..

שירות איכותי יותר – רופא מומחה המגיע עד אליכם ולמרחב הפרטי שלכם, קשוב אך ורק אליכם ויודע להעניק שירות טוב יותר – זו עובדה שאין עליה עוררין. חשוב לזכור כי רופא בקופת החולים (וגם במרפאה הפרטית), חווה הסחות דעת רבות שלא מאפשרות לו להיות 100 אחוז איתכם – בין אם זו הידיעה שמעבר לדלת יושבים מטופלים נוספים, ובין אם זה מטפלים שדופקים על הדלת לוודא מתי יגיע התור שלהם, הטלפונים מהקבלה שלא מפסיקים לצלצל ובכלל.

שרות רופא מומחה עד הבית הינו השירות הטוב ביותר שקיים בישראל בעת הנוכחית ובצדק. ככל ותשכילו ליהנות מהשרות ויתרונותיו, תצליחו גם אתם לשפר את איכות חייכם באופן דרמטי. הומדיקל שמחה להזמין גם אתכם ליהנות משירות איכותי ומקצועי, הכולל ביקורי בית, אשפוזים ביתיים, שיקום, הערכה גריאטרית, טיפולי פיזיותרפיה ועוד. למידע נוסף צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם.