מי זקוק לשירות אחיות עד הבית

מי זקוק לשירות אחיות עד הבית

שירות אחיות עד הבית, מאפשר למגוון נרחב של מטופלים לזכות בטיפול סיעודי מקצועי ומיומן במרחב המוכר והבטוח שלהם. הטיפול כולל צוות אחיות מוסמכות מוביל ומקצועי שהוכשר למשימה, על מנת שהמטופל יקבל טיפול איכותי ומקצועי במרחב הביתי שלו ובכך לאפשר לו את תחושת הביטחון לה הוא זקוק ואת הנוחות המתבקשת במהלך הטיפול.

הומדיקל מזמינה גם אתכם ליהנות משירות מוביל, איכותי ומקצועי, ששם לו למטרה להביא את המטופלים אל עבר ההחלמה הבטוחה והמהירה ככל האפשר.

מי זקוק לשירות אחיות עד הבית?

שירות אחיות עד הבית הוא שירות חשוב עבור מגוון נרחב של אנשים במצבים שונים ומגוונים ובין היתר:

  • חולים כרוניים – אנשים אשר סובלים ממחלות כרוניות וביניהם סכרת, מחלות נשימה, מחלות לב, ועוד, יזכו באמצעות שירות אחיות עד הבית לקבל טיפול סיעודי בליווי רופא פנימאי.
  • חולים אונקולוגים – מתן טיפול תומך (טיפול פליאטיבי), סיוע במיצוי זכויות ותמיכה נפשית גם בבני המשפחה המטפלים.
  • מטופלים לאחר ניתוח שחזרו לביתם לתהליך החלמה עשויים להזדקק לליווי וטיפול ביתי – , טיפול בפצע ניתוח, הוצאת תפרים/או סיכות לאחר ניתוח, מתן תרופות בזריקה לשריר IM או תת עורי S.C ומעקב אחר מצבם הבריאותי.
  • מתן זריקות לשריר או תת עורי בהתאם להוראות רפואיות לדוגמה לאחר ניתוחים, במקרה של כאבי גב וכו'.
  • מתן טיפול אנטיביוטי ממושך דרך צנטר פיק ליין- שאיבת דם, הזרקת תרופות וטיפול שוטף בצנתר.
  • נשים הסובלות מהקאות יתר במהלך ההריון (היפראמזיס גרבידרום) הפוגעות בתפקוד היומיומי – וזקוקות ל עירוי נוזלים יומיומי וטיפול תרופתי לפי הצורך.

טיפול המוענק על ידי צוות אחיות מוסמכות בעלות ידע וניסיון מקצועי מאפשר למגוון נרחב של מטופלים, לקבל טיפול מקצועי ומיומן בסביבה המוכרת והנוחה להם, משפר את איכות חייהם ומקל משמעותית על תהליך ההחלמה וההתמודדות עם המצב הבריאותי שלהם.

אילו טיפולים זוכים להם המטופלים

שירות אחיות מוסמכות עד הבית מאפשר למטופלים לזכות בטיפולים שונים ומגוונים וכמובן בהתאמה אישית למצבם הרפואי ובהתאם להנחיות הרופא המטפל ובין היתר: בדיקות דם ומעבדה, עירוי נוזלים, מתן זריקות, ניטור מדדים (לחץ דם, סטורציה, אקג), טיפול בפצעים קשיי ריפוי, החלפת קטטר שתן, החלפת זונדה, טיפול בסטומה, מתן אנטיביוטיקה בבית במקרים של דלקת ריאות, דלקת בדרכי שתן, צלוליטיס, מתן טיפול לנשים בהריון במקרה של הקאות יתר ועוד.

כיצד בוחרים שירות אחיות עד הבית

אם הגעתם למסקנה ששירות אחיות הוא הפתרון הרפואי עבורכם, זה הזמן למצוא את החברה המובילה שתעניק לכם אותו. כיצד מאתרים חברה? על פי הפרמטרים הבאים:

  • המלצות וביקורות – אתם יכולים לבקש מחברים ו/או בני משפחה שנעזרו בשירות זה בעברם המלצות ואז אתם בטוחים שהן נטולות אינטרסים שיווקיים ומאידך, אתם יכולים לבקש המלצות ממשתתפים שונים ברשתות החברתיות, אך במקרה זה, חשוב להתייחס אל ההמלצות בזהירות המתבקשת, משום שאין לכם כל דרך לדעת מיהו האדם שמאחורי המקלדת.
  • הסמכה והכשרה – הקפידו לוודא כי לאח/ות שמגיע אליכם יש את ההסמכה הנדרשת לכך לרבות רישיון בתוקף ממשרד הבריאות לעסוק במקצוע ובמקביל בחנו את ההכשרה בה היא או הוא מחזיקים.
  • מחירים ועלויות – בחנו את המחיר אותו דורשים מכם בעבור השירות וודאו כי המחיר אכן תואם הן את מצב השוק והן את רמת השירות.

זקוקים לסיוע נוסף? נשארה לכם סוגיה בלתי פתורה? צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל שאלה ולפתור עבורכם כל סוגיה. הומדיקל וצוות האחים והאחיות זמינים עבורכם ולמענכם.