שירותי רפואה עד הבית לאזרחים ותיקים

שירותי רפואה עד הבית לאזרחים ותיקים

מחפשים שירותי רפואה עד הבית ? זה הזמן הנכון להכיר את הומדיקל וליהנות משירות מוביל ברמה אחת מעל כולם.

קצת אודות שירותי רפואה עד הבית לאזרחים ותיקים– שרות זה נועד להקל על האוכלוסייה המבוגרת שהגיעה לגיל הזהב ובעיקר בהתמודדות אל מול בעיות בריאותיות. השרות מייתר את הצורך להגיע אל המרפאה ואל בתי החולים ולהמתין שם שעות בתור, הוא מעניק לאזרחים הותיקים תמיכה רפואית וסיעודית גם יחד בהתאמה מלאה לצרכים האישיים של כל אחד ואחת.

מעטפת רפואית מלאה לקשיש

גיל הזהב הוא גיל מורכב, בו אנשים מתמודדים עם מגוון נרחב של בעיות בריאותיות. שירותי רפואה עד הבית נמצאו כאופטימליים עבור האוכלוסיה הבוגרת ובין כלל השירותים יכולים בני הגיל השלישי ליהנות מ:

  • בדיקות רפואיות ע"י רופאים מומחים ואבחון עד הבית– רופאים מומחים הכוללים רופא גריאטר, עור, א.א.ג, אורולוג, פסיכיאטר, רופאי משפחה, פנימאי, נוירולוג, אורטופד ועוד ואחיות מוסמכות מגיעים עד הבית לייעוץ וטיפול רפואי וסיעודי.
  • מתן טיפול רפואי לצד מעקב רפואי וסיעודי ומתן טיפול תרופתי גם דרך הוריד בהתאם לצורך, במקרים חריפים של דלקת ריאות, דלקת בשתן, דלקת בעור, דלקת במעי, התדרדרות במחלה כרונית.
  • מתן טיפול סיעודי – טיפולים סיעודיים הכוללים החלפת קטטר שתן, החלפת זונדה, ניטור מדדים חיוניים, טיפול בפצעים קשיי ריפוי.
  • תמיכה פסיכולוגית וסוציאלית לשיפור איכות החיים של הקשיש ובני משפחתו.
  • טיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק לשיקום בבית המטופל לאחר ניתוחים אורטופדים, תאונות, ארועים מוחיים, במצבי כאב חריף (גב, כתף, ברך וכו'), לאחר אשפוז ממושך.
  • ייעוץ תרופתי לקשיש ע"י גריאטר ואו אחות מוסמכת– הרופא הגריאטר בודק את המטופל ובוחן את הבעיות הבריאותיות מהן הוא סובל כמכלול ואינו בוחן כל מחלה בנפרד, דבר שמעלה את יעילות ובטיחות הטיפול, מוריד סיכוי לתופעות בלתי רצויות ומשפר את איכות החיים .אחות מוסמכת, בעלת הכשרה מקצועית, בודקת את הטיפול התרופתי, בודקת פגי תוקף שך התרופות, מסדרת את התרופות בסדרן התרופות ומדריכה את המטופל ובני המשפחה על סדר נטילת התרופות.
  • בניית תכנית תזונה מותאמת אישית לבני הגיל השלישי – בעזרת דיאטנית קלינית אשר בעזרתה תתאים לקשיש תפריט מגוון, עשיר ומעורר תאבון שיחזיר את המשיכה למזונות השונים ויתן מענה לכל הצרכים הייחודיים לגיל זה, באופן כללי ואישי.
  • ריפוי בעיסוק לגיל השלישי – מסייע לאדם המבוגר בהתמודדות עם פגיעה פיזית או קוגניטיבית אשר פוגעת בתחושת הביטחון, ברמת הביצוע התפקודי או בעצמאות היומיומית שלו. ריפוי בעיסוק למבוגרים מתבצע על ידי מרפאים/ות בעיסוק מוסמכים, עם הכשרה מתאימה וניסיון של שנים בשיקום נוירולוגי, שיקום גריאטרי וריפוי בעיסוק לגיל השלישי.
  • שרות פסיכו-גריאטרי – אבחון וטיפול בבעיות נפשיות המאפיינות את הגיל השלישי ובין היתר חרדות, דיכאון , דמנציה ועוד.

הבחירה להיות מטופל במרחב הביתי והמוכר היא בחירה אופטימלית עבור הקשיש, שגם ככה מתקשה לנוע מחוץ למרחב הפרטי. ככל ושירותי הרפואה יתבצעו מבלי שהקשיש יאלץ לצאת מהבית, כך איכות חייו תשתפר לעיתים ללא היכר.

שירותי רפואה עד הבית לגיל הזהב

אם הגיע הרגע שאתם מבקשים להקל על היקירים לכם להזמין עבורם שירותי רפואה עד הבית, זה הזמן לבחון את הפרמטרים הבאים:

  • רישוי והסמכה –בדקו כי הצוות הרפואי (לרבות רופאים אחיות פיזיותרפיסטים ועוד) הם בעלי רישיון תקף מטעם משרד הבריאות.
  • מוניטין לצד ניסיון – בחנו את מספר השנים בהן פועלת החברה בתחום ומהו המוניטין אותו הצליחה לצבור עם השנים. במקביל אתרו המלצות וביקורות מלקוחות עבר ומלקוחות קיימים – את ההמלצות אתם יכולים לאתר ברשתות החברתיות, באתרי אינטרנט ועוד.
  • בדקו את מגוון השירותים שמציעה החברה, לרבות בדיקות רפואיות, טיפולים תרופתיים, פיזיותרפיה שירותי סיעוד, ריפוי ועיסוק ועוד..
    עוד חשוב לבדוק את הזמינות והגמישות של החברה, את איכות הטיפול והציוד בו מחזיקה החברה, וודאו כי החברה מציעה תוכניות טיפול מותאמות אישית וכמובן את העלויות ואת תנאי התשלום של החברה.

הומדיקל מעניקה שירותי רפואה על ידי צוותים מקצועיים ומיומנים הכוללים בין היתר: רופאים מומחים עד הבית, אחיות מוסמכות, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק ומטפלים נוספים. כלל הצוות מיומן ומקצועי בטיפול בקשישים ומעניק הן למטופל והן לבני משפחתו את השקט והביטחון לו הם זקוקים. צרו קשר עוד היום ונשמח ללוות אתכם לכל אורך הדרך.